ПОЛОЖЕННЯ про курс «Проєкт Обличчя бренду»

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Положення про проєкт «Обличчя бренду» (далі – Положення) регулює правовідносини, які виникли під час проведення проєкту «Обличчя бренду» (далі – Проєкт).

1.2. Положення затверджується наказом директора ТОВ «ФЕШНМЕДІА».

1.3. Всі права пов’язані із проведенням Проєкту належать ТОВ «ФЕШНМЕДІА» (далі – Виконавець).

1.4. Організатором та відповідальним за проведення Проєкту виступає Виконавець.

1.5. Проєкт включає сукупність заходів, які пов’язані з сектором fashion індустрії (сфері послуг, що пов’язана із формуванням у споживачів образу «модної» продукції, її виробництвом і реалізацією) та проводяться у відповідності до Плану-графіку, який є додатком до Договору про надання послуг (далі – Договір).

1.6. Проєкт проводиться в строки, що визначаються Виконавцем у затвердженому План-графіку.

1.7. Заходи в рамках Курсу проводяться в групах або індивідуально.

1.8. Заходи можуть проводиться в декілька етапів.

1.9. Проєкт може проводитись декілька сезонів.

1.10. План-графік затверджується для кожного наступного сезону Проєкту окремо та може мати істотні відмінності від заходів затверджених для попереднього сезону або проводитись повторно.

1.11. План-графік є невід’ємним додатком до Договору, який укладається на відповідний сезон Проєкту.

1.12. Перелік лекторів (спікерів) та запрошених гостей визначається Планом-графіком.

1.13. Виконавець залишає за собою право вносити зміни до Плану-графіку у випадку виникнення поважних причин, що унеможливлюють участь запрошеного гостя у запланованому заході.

1.14. Претендентами в Проєкт є особи, які виявили бажання брати участь в Проєкті та направили Виконавцю фотографії у встановленому цим Положенням порядку.

1.15. Учасницею Проєкту є Замовник за Договором, укладеним з Виконавцем.

1.16. Закритий чат @BrandFace, який знаходиться у програмному забезпеченні «Telegram» (https://t.me/+RuFFfRnVuK_Iw1T0) (далі – Телеграм канал), є основним засобом комунікації з учасницями Проєкту, через який повідомляється будь-яка інформація пов’язана з Проєктом. Будь-яка комунікація, ділове листування, юридичне листування між учасницею та Виконавцем ведеться за допомогою програмного забезпечення «Telegram» через персональні чати на офіційний номер BrandFace +38 (063) 783-00-63.

ІІ. УМОВИ УЧАСТІ

2.1. Учасницями Проєкту можуть стати дівчата віком від 20 до 55 років, які постійно проживають на території України.

2.2. Для участі в Проєкті претенденту необхідно надіслати заявку на участь у Проєкті на офіційну сторінку Виконавця в соціальній мережі “Instagram” (@brandface2022), яка повинна містити не менше трьох, але не більше шести фотографій відповідно до вимог, визначеними в розділі ІІІ цього Положення.

2.3. Надання фотографій розцінюється як бажання укласти Договір з Виконавцем та згоду з умовами проведення Проєкту, які розміщені в цьому Положенні.

2.4. Виконавець залишає за собою право відмовити в допуску претендента до участі в Проєкті, якщо фотографії не відповідають вимогам, зазначеним в цьому Положенні або з будь-яких інших причин.

2.5. Повідомлення про відмову в прийнятті заявки на участь в Проєкті не надсилається.

2.6. У випадку відмови в допуску до участі в Проєкті, фотографії претендентів не зберігаються.

2.6. Фотографії претендентів, прийняті до участі в Проєкті, зміні або видаленню не підлягають.

2.7. З претендентом, який пройшов відбір, підписується Договір.

2.8. Після підписання Договору претендент набуває статусу учасниці Проєкту.

2.9. Виконавець має право запросити додаткову інформацію у учасниці Проєкту, яка необхідна для підписання договору.

2.10. Участь в Проєкті здійснюється на платній основі, яка є організаційним внеском.

ІІІ. ВИМОГИ ДО ФОТОГРАФІЙ ПРЕТЕНДЕНТІВ

3.1. Для участі в Проєкті необхідно надати заявку, яка повинна містити від трьох до шести фотографій бажано даного формату:

- на одній із фотографій обов'язково повинно міститись зображення претендента в повний зріст;
- на одній із фотографій обов'язково повинно міститись зображення крупного плану обличчя претендента (анфас);
- інші фотографії обираються претендентом на власний розсуд.

3.2. На розгляд приймаються цифрові фотографії в форматі JPEG, розміром не менше 720 на 720 точок.

3.3. Об’єм усіх фотографій не повинен перевищувати 10 мегабайт.

3.4. Фотографії не розглядаються, якщо вони:

- низької якості;
- з елементами порнографії і нехудожньої еротики;
- відображають насильство;
- містять пропаганду насилля, вбивства, самогубства, релігійної або расової дискримінації, заклики до повалення конституційного ладу або територіальної цілісності тощо.

3.5. Допускається легка ретуш фотографій з метою поліпшення їх якості.

3.6. Претенденти гарантують авторські права на фотознімки, які спрямовуються на розгляд та підтверджують відсутність інтелектуальних прав третіх осіб на такі фотографії.

3.7. У разі виникнення будь-яких претензій третіх осіб щодо зазначених фотографій, претендент зобов'язується врегулювати їх своїми силами і за свій рахунок.

ІV. ЕТАПИ І СТРОКИ ПРОВЕДЕННЯ ПРОЄКТУ

4.1. Виконавець розглядає надіслані заявки з фотографіями на протязі двох тижнів.

4.2. Після розгляду заявок Виконавець схвалює або відмовляє в участі в Проєкті. Фотографії, схвалених Виконавцем заявок на участь у Проєкті, можуть бути опубліковані на його офіційній веб-сторінці, інстаграм та/або фейсбук.

4.3. Виконавець зв’язується з претендентами схвалених заявок для укладання Договору.

4.5. Участь у Проєкті розпочинається після укладення Договору та реєстрації учасниці в Телеграм каналі.

4.6. Учасниці Проєкту проходять навчання згідно План-графіку, який затверджується індивідуально для кожного нового номеру Проєкту.

4.7. Для учасниць можуть проводитись майстер-класи з акторської майстерності та хореографії, тренінги від стиліста, іміджмейкера, дієтолога, заняття з фітнес-тренером.

4.8. Заходи, які проводяться в рамках Проєкту можуть передбачати безпосередню роботу (спілкування, навчання, фотосесії, зйомки в кліпах тощо) з зірками кіно і телебачення, музичної або fashion-індустрій.

4.9. В рамках Проєкту можуть проводитись бранчі за участю відомих особистостей кіно, телебачення, музичної або інших індустрій, де талановиті та успішні люди з різних сфер діяльності діляться з учасницями своїм досвідом.

4.10. Учасниці Проєкту отримують можливість реалізувати себе у професійних фотосесіях.

4.11. Учасниці Проєкту, які матимуть найбільші досягнення у фотосесіях, будуть рекомендовані Виконавцем для публікації в топових глянцевих і fashion виданнях, а також міжнародних і світових глянцевих виданнях.

4.12. Виконавець інформує учасниць, що одяг та реквізит, який використовується для фотосесій та інших заходів, у власність учасниць не передається.

4.13. По завершенню Проєкту, кожна учасниця проходить атестацію, яка надає можливість участі в фінальному виступі, який складається із дефіле та фотосесії з врученням корони фіналістки Проєкту .

4.14. Знання та навички, а також успішність проходження Проєкту оцінюються під час закінчення Проєкту або фінального виступу, комісією, яка утворюється Виконавцем на власний розсуд.

4.15. За результатами фінального виступу, учасниця має можливість отримати сертифікат, який засвідчує проходження Проєкту.

V. ЗАОХОЧЕННЯ УЧАСНИЦЬ КУРСУ

5.1. З метою стимулювання активності учасниць та досягнення найвищої ефективності заходів проведених в рамках Проєку, Виконавець має право вибірково заохочувати учасниць Проєкту.

5.2. За результатами кожного тижня проведення Проєкту, Виконавець має право заохочувати учасниць, які проявили себе як найкраще. В якості заохочення така учасниця може отримати можливість брати участь в міжнародних fashion показах, брати участь в Fashion Week різних країн і України, а також публікуватися на сторінках глянцевого видання або стати обличчям бренду або стати обличчям обгортки міжнародного топового глянцевого видання, а також отримати подарунок або інший вид заохочення, на розсуд Виконавця.

5.3. За результатами фінального виступу Виконавець має право заохотити всіх або окремих учасниць, які проявили себе як найкраще, шляхом залучення таких учасниць до участі в фотосесіях та/або зйомках, в тому числі міжнародних зйомках на оплатній або бартерній основі після завершення Проєкту.

5.4. Виконавець має право заохотити учасницю, яка проявить свої найліпші якості та успішно завершить проходження Проєкту, шляхом пропозиції укласти Договір про надання послуг відповідно до якого учасниця надаватиме Виконавцю послуги в галузі fashion-індустрії, PR, івент-маркетингу та реклами на платній основі за ціною договору, що у гривневому еквівалентні становить суму в розмірі 1500,00 доларів США, та/або шляхом пропозиції стати рекламним обличчям торгівельної мережі.

5.5. Критеріями успішності є: пунктуальність, поглибленість в навчання, систематичність відвідування заходів, активна участь у заходах та рекламних компаніях, підтримки позитивного іміджу Проєкту та трансляцію своєї успішної реалізації в персональних соціальних мережах, переважно Instagram та надавати позитивні відзиви для майбутніх учасниць Проєкту. Така учасниця може бути визначена після проходження Проєкту або проведення фінального показу, шляхом опитування лекторів (спікерів), запрошених зірок, комісії, що оцінює фінальний показ та персоналу Виконавця, який співпрацює з учасниками Проєкту.

5.6. Право прийняття рішення у визначенні такої учасниці Виконавець залишає за собою.

VI. АВТОРСЬКЕ ПРАВО

6.1. Відеоматеріали зібрані під час проведення заходів та фотографії, зроблені для учасниць фотографом в Проєкті, є об’єктом авторського права.

6.2. Особисті немайнові права на такі об’єкти є спільною власністю учасниці та Виконавця.

6.3. Особисті немайнові права учасниці на відеоматеріали обмежуються фрагментами на яких міститься зображення учасниці.

6.4. Майнові права на об’єкти авторського права створені під час заходів, проведених в рамках Проєкту та які пов’язані з Проєктом, належать Виконавцю.

6.5. Всі матеріали з фотосесій, організованих і проведених в рамках Проєкту, а саме вихідні коди і оброблені фотографії, є власністю Виконавця і не надаються учасницям з метою їх подальшого використання.

6.6. Використання фотографій без повідомлення Виконавця і його письмового дозволу не допускається.

6.7. У разі надання письмового дозволу на використання матеріалів, при їх розміщенні в соціальних мережах тощо, учасниця Проєкту обов'язково повинна зробити посилання на Проєкт.

6.8. За кожен факт несанкціонованого використання об’єктів авторського права, майнові права на які належать Виконавцю, Учасниця зобов’язана сплатити на користь Виконавця штраф у гривневому еквіваленті в розмірі 10 000 (десять тисяч) доларів США.

6.9. Виконавець має право регулярно публікувати матеріали про всі заходи, проміжні результати та заходи Проєкту з учасницями у соціальних мережах, зокрема у мережі Instagram, а також проводити публічні навчальні, тренінгові заходи із учасницями, інформацію про які також можуть публікуватися у соціальних мережах, інформаційних порталах ,в глянцевих виданнях, в рекламі та на будь-яких ресурсах, в тому числі інформаційних, без попередньої згоди на те учасниці.

6.10. Виконавець залишає за собою право самостійно обирати фотоматеріал для публікацій в глянцевих журналах або інших інформаційних ресурсах або відмовити учасниці курсу в публікації і розміщенні фотографій в глянцевих виданнях, соціальних мережах та інших партнерських ресурсах без пояснення причини та без відмітки учасниці.

VII. ЕТИЧНІ ЗАСТЕРЕЖЕННЯ

7.1. Кожна учасниця Проєкту зобов’язана дотримуватись коректних та етичних правил поведінки з керівництвом Виконавця, адміністративним персоналом, тренерами, партнерами, лекторами (спікерами) та іншими учасницями заходів, а також брати участь у формуванні та підтриманні позитивного іміджу Виконавця.

7.2. Кожна учасниця Проєкту у своїй поведінці зобов’язана дотримуватись принципів: гідної поведінки; доброчесності; лояльності; політичної нейтральності; сумлінності.

7.2.1. Принцип гідної поведінки передбачає: повагу до гідності інших осіб; ввічливість та дотримання високої культури спілкування; доброзичливість і запобігання виникненню конфліктів у стосунках з Виконавцем та/або іншими учасницями з будь-яких причин; недопущення, у тому числі після завершення Проєкту, дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам Виконавця чи негативно вплинути на його ділову репутацію.

7.2.2. Принцип доброчесності передбачає: чесність, відкритість і повагу до інтересів Виконавця, його партнерів, спікерів та інших учасниць Проєкту неприпустимість використання майна Виконавця в особистих та комерційних цілях; недопущення наявності конфлікту інтересів між учасницею та Виконавцем; нерозголошення та невикористання комерційної таємниці, що стала відома учасниці у зв’язку з укладенням Договору з Виконавцем, у тому числі після закінчення Проєкту та припинення дії Договору, крім випадків, установлених законом; недопущення надання будь-яких переваг, виявлення прихильності до окремих фізичних та юридичних осіб, політичних партій, громадських і релігійних організацій, якщо це завдасть шкоди Виконавцеві.

7.2.3. Лояльність передбачає: утримання від будь-яких проявів публічної критики діяльності Виконавця та/або його керівництва; коректне ставлення до керівників і співробітників Виконавця, партнерів, лекторів та інших учасниць Проєкту.

7.2.4. Політична нейтральність передбачає: недопущення впливу політичних інтересів на дії, рішення та спілкування учасниці з Виконавцем, його керівництвом та/або працівниками, партнерами, іншими учасницями Проєкту; відмову від публічної демонстрації політичних поглядів і симпатій; уникнення використання символіки політичних партій під час участі в Курсі.

7.2.5. Сумлінність передбачає: добросовісне виконання учасницею завдань, що ставляться Виконавцем в рамках Проєкту, виявлення ініціативи і творчих здібностей; недопущення ухилення від прийняття рішень та відповідальність за свої дії та рішення.

7.3. Вимоги цього розділу поширюються на всіх учасниць Проєкту в період його проведення, а також протягом 5 (п’яти) років після завершення Проєкту не залежності від строку дії Договору.

7.4. Порушення учасницею вимог даного розділу та будь-яке посягання на честь та гідність Проєкту, зневага до Керівника та адміністративного персоналу Проєкту або інше правопорушення стосовно Проєкту є істотним порушенням порядку проведення Проєкту, тому до такої учасниці застосовується штраф у гривневому еквіваленті в розмірі 10 000 (десять тисяч) доларів США.

7.5. Підставою для сплати такого штрафу є будь-яке фото, відео та будьякий інший доказ, через який можна встановити порушення законних прав та інтересів Виконавця та особу правопорушника. Вимога Виконавця направляється на адресу учасниці у встановленому законом порядку.

VІІІ. КОМЕРЦІЙНА ТАЄМНИЦЯ

8.1. Комерційною таємницею є інформація, яка є конфіденційною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою необмеженому колу осіб та не є легкодоступною, у зв’язку з цим має комерційну цінність і розголошення такої інформації може спричинити негативні наслідки для Виконавця.

8.2. До комерційної таємниці віднесено інформацію про: вартість послуг, що встановлена у Договорі та його зміст перелік завдань та заходів, що організовуються в рамках Проєкту; зміст та місце проведення заходів, що організовуються в рамках Проєкту та відвідуються учасницею; зміст відеоматеріалів, доступ до яких надається учасницям в результаті наданих послуг; зміст спілкування учасниці з Виконавцем; індивідуальні (ексклюзивні) домовленості учасниці з Виконавцем інші відомості, віднесення яких до комерційної таємниці не заборонено чинним законодавством України в розумінні цього Положення.

8.3. До комерційної таємниці також прирівнюється інформація зі статусом конфіденційної, а саме: персональні дані, анкетні дані та контакти керівництва і працівників Виконавця, залучених спікерів, партнерів та інших учасниць Проєкту.

8.4. Розголошенням комерційної таємниці є діянням учасниці у результаті якого інформація, що становить комерційну таємницю у будь-якій можливій формі (усній, письмовій або іншій формі, у тому числі з використанням технічних засобів, електронних носіїв або посередництвом хмарних сервісів збереження інформації) стає відомою третім особам без згоди Виконавця.

8.5. Для збереження конфіденційної інформації, що становить комерційну таємницю учасниця зобов’язана:

- взяти на себе письмове зобов’язання про нерозголошення інформації;
- не розголошувати інформацію, що становить комерційну таємницю, власником якої є Виконавець, усно, письмово, шляхом демонстрації чи передавання будь-якій особі відповідних фото-, відео-, аудіоматеріалів, електронних повідомлень тощо;
- не використовувати інформацію, що становить комерційну таємницю на власну користь чи на користь третіх осіб, а також з метою паплюження честі, гідності та/або ділової репутації Виконавця, керівництва Виконавця та/або залучених спікерів, партнерів, інших учасниць Проєкту;
- не давати інтерв’ю представникам засобів масової інформації з будь-яких питань про діяльність Виконавця та/або керівництва Виконавця, залучених спікерів, партнерів, селебріті, інших учасниць Проєкту без письмового дозволу Виконавця;
- не розголошувати інформацію, що становить комерційну таємницю, власником якої є Виконавець, протягом всього періоду проходження Проєкту та протягом 5 (п’яти) років з дня припинення дії Договору.

8.6. У випадку несанкціонованого розголошення інформації на протязі 5 років з дати закінчення Проєкту , що становить комерційну таємницю власником якої є Виконавець, учасниця Проєкту зобов’язана сплатити на користь Виконавця штраф у гривневому еквіваленті в розмірі 10 000 (десять тисяч) доларів США.

8.7. Підставою для сплати такого штрафу є будь-яке фото, відео та будь-який інший доказ, через який можна встановити порушення законних прав та інтересів Виконавця та особу правопорушника. Вимога Виконавця направляється на адресу учасниці у встановленому законом порядку.

ІХ. ДОСТРОКОВЕ РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ

9.1. Підписанням договору, учасниця Проєкту визнає, що вона повідомлена про те, що всі заходи в рамках Проєкту будуть проводитись в м. Києві, а також те, що її неявка на захід, про який учасницю було повідомлено завчасно, вважається належним чином наданою послугою.

9.2. Відсутність учасниці Проєкту на заході(-ах) не компенсується та не відшкодовується і вартість послуг не перераховується, незважаючи на попередження.

9.3. Всі витрати на проїзд та проживання, учасницями Проєкту з інших міст оплачуються самостійно.

9.4. Виконавець має право розірвати договір в односторонньому порядку та відсторонити учасницю від проведення заходів, відповідно п.п.7.4, п.7.5 та якщо під час проведення Проєкту буде з'ясовано, що:

- розглянуте фото претендента не належить учасниці Проєкту або взято з мережі Інтернет;
- учасницею Проєкту було допущено грубе або систематичне порушення етичних норм і правил поведінки відносно лекторів (спікерів), запрошених зірок, комісії, що оцінює фінальний показ, керівництва або персоналу Виконавця, який співпрацює з учасницями Проєкту або будь-яке інше порушення яке спричиняє комерційну шкоду або шкодить репутації Проєкту;
- учасницею Проєкту було розголошено комерційну таємницю, власником якої є Виконавець;
- учасницею Проєкту не було внесено оплату згідно умов договору;
- учасниця Проєкту пропустила п’ять поспіль або більше заходів організованих Виконавцем;
- учасниця Проєкту умисно чи з необережності пошкодила майно, призначене для проведення заходу або майно, власником якого є будь-яка інша учасниця Проєкту та відмовляється в добровільному порядку відшкодувати шкоду.

9.5. Одностороннє розірвання Договору в даному випадку не знімає з учасниці обов’язку відшкодувати заподіяну шкоду в повному обсязі.

9.6. Розірвання Договору в односторонньому порядку з ініціативи Виконавця та відсторонення учасниці від участі у заходах можливе за допущення навіть будь-якого одного з вищезазначених порушень.

9.7. В випадку, коли учасниця вирішила розірвати Договір в процесі Проєкту, незважаючи на кількість проведених заходів та кількість терміну участі в Проєкті, вартість яка була сплачена за проєкт не змінюється, не повертається та не відшкодовується.

9.8. Про одностороннє розірвання Договору учасниця Проєкту повідомляється через програмне забезпечення «Telegram» відповідно до п. 1.16 цього Договору або письмово, шляхом направлення рекомендованого листа на адресу своєї юридичної реєстрації.

9.9. Виконавець не несе відповідальності за невиконання, або неналежне виконання своїх зобов'язань, які стали наслідком збоїв в телекомунікаційних і енергетичних мережах, дій шкідливих програм, а також недобросовісних дій третіх осіб, спрямованих на несанкціонований доступ або виведення з ладу програмного забезпечення.

Х. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

10.1. Дане Положення є публічною офертою на укладення Договору з Виконавцем та в подальшому застосовується для тлумачення його змісту.

10.2. Дане Положення розміщено в публічному доступі на офіційній вебсторінці Виконавця в мережі Інтернет за адресою http://brandface.kiev.ua/

10.3. Відомості про Проєкт, лекторів (спікерів) та гостей також розміщено на офіційній сторінці Виконавця в соціальній мережі Instagram @brandface2022.

10.4. Внесення змін та доповнень до цього Положення здійснюється у порядку, визначеному чинним законодавством України, на підставі наказу директора Виконаця, яке приймається в тому самому порядку, в якому відбувається затвердження даного Положення.

10.5. Це Положення втрачає чинність припинення діяльності Виконавця у встановленому законом порядку.

10.6. Всі питання проведення Проєкту, які не знайшли відображення в цьому Положенні та Договорі укладеному між учасницею Проєкту та Виконавцем, регулюються чинним законодавством України.

10.7. Спори між учасницями Проєкту та Виконавцем вирішуються шляхом переговорів. У випадках недосягнення згоди спори передаються для вирішення суду відповідно до підсудності та у порядку, визначеними чинним законодавством України.

10.8 Назва офіційної сторінки соціальної мережи Виконавця може піддаватися змінам з кожним новим Проектом або за рішенням Виконавця без повідомлення.